Center of Excellence

Wanneer bedrijven beginnen aan hun digitale transformatie met behulp van een BPM of CRM tool ligt de focus op het opleveren van de eerste applicatie. Het bedrijf en zijn medewerkers verwerven langzamerhand meer ervaring en groeien op organische wijze met de applicatie mee. Medewerkers beginnen best practices uit te wisselen en gedeelde functionaliteit te bespreken, terwijl het management nadenkt over manieren om de kennis en productiviteit van zijn medewerkers te meten en verbeteren. In dit stadium ontstaat de behoefte aan standaarden, richtlijnen en een uniforme werkwijze om technologie, processen en mensen op elkaar af te stemmen en daarmee een volgend stadium van volwassenheid te bereiken.

Een Center of Excellence kan in dit stadium helpen om productiviteit te winnen.

Het Center of Excellence komt neer op een team dat leiderschap, best practices, onderzoek, support en/of training biedt ten aanzien van enkele of alle aspecten van het digitale transformatie proces. Met betrekking tot het gebruik van een specifieke BPM/CRM suite zoals Pega of Appian, kan een Center of Excellence op de volgende gebieden helpen:

  • Technologie
  • Proces
  • Mensen

Onze consultants kunnen u helpen een Center of Excellence op te zetten door advies te bieden op al deze gebieden gebaseerd op hun omvangrijke kennis van en ervaring met de technologie en interpersoonlijke vaardigheden.

Enabling change: “Business and IT working together as one team.”
Bert Westeneng

it is SmartRules’ mission to implement  ‘a better way of working’ for our clients, executed by a great team of people!

    Sorry, no posts matched your criteria.
Why is today's business so complex? We'll help you managing it with our innovative and agile solutions!